Hur kommer det sig att jag alltid försover mig på onsdagar?

I'll tell you why.. För att på onsdagar så börjar skolan vid den tiden som jag vanligtvis brukar gå upp. Eller okej en timme senare, men hallå. Det betyder att jag måste gå upp 2-3 timmar tidigare, och även om det betyder att jag "bara" måste gå upp klockan halv nio så är det ändå tortyr för mig.
Och nu har Nichlas börjat jävlas genom att skicka in Luck (hans fiiina border collie) som hoppar upp i min säng medans jag sover och slickar mig i ansiktet. Då är han plötsligt inte lika söt längre.

Aja, när jag kommer till skolan så kommer jag få göra ett teoriprov i frisör, yay (Y). Får väl läsa lite på tåget eller något...
Och efter skolan så ska jag och Dåler åka in och köpa lite julklappar :)

Det som dock är bra med onsdagar är att det är den ända dagen som vi har lunchrast, så jag behöver inte äta frukost, och man kan liksom smyga in obemärkt under den rasten.
Kunde inte kontrollera mig själv, våra apelsiner är så syrliga att tungan nästan domnar, OM NOM NOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0