Fattar ni hur DÖD jag är?

Övervägde att stanna hemma och sova i...två timmar till. Kändes inte för värt, så jag följer med nu.
Jag är jättetorr i halsen och jag känner tyngden av påsarna under mina ögon. Jag fattar inte hur jag kunde gå upp vid den här tiden varje dag förut. Jag hoppas att vi tar bilen in till stan så att jag kan sova lite då, fast jag brukar aldrig kunne somna i bilar eller på bussar/tåg/dylikt.
Fan.
Så jävla trött.
Och ni måste ju bara notera den där enorma bölden i min panna som också ger mig en hejdundrande huvudvärk!

Om jag inte får värsta pigghets-insulinet så skippar jag datorkunskapen, och kanske halva svenskan, och åker hem och sover istället. Fan vad skönt det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0