Det finns inga namn på dagarna under loven

Jag suger på att ta bilder på fest. Och jag hatar mig själv för det. För det var skitkul i söndags-måndags, och jag vill skriva ner allting så att ni blir avundsjuka på hur roligt jag hade och så att jag sen kan kolla tillbaka och ba "haaaha".

Nä men.

Städa.
Tåg.
ICA+90grammare.
Isabelle tappar mobilen.
Vi hittar mobilen.
Vodka+Passionsfrukt.
Party.
Roligt folk.
Markoolio.
Full.
Fishy.
Full som fan.
Slagsmål.
Blod i snön.
Barbie Girl.
Dansa.
Jävligt full.
Polisen.
Tåg.
Springa.
Hjärtsnurp+hyperventiliering.
Buss.
Gangbang.
Inte sova.
Citera varje replik ut The Dark Knight.
Fortfarande inte sova.
Tunnelbana.
Vaniljbulle på pressbyrån.
Tåg.
Klockan är halv åtta på morgonen.

Och DÄR avslutar jag den kvällen som sträckte sig lite in på morgonen. Och eftersom jag inte sov något den natten så ligger jag liksom en dag efter. Det är tisdag morgon nu, men för mig är det måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0