We've got Coca-Cola veins, we don't know our names

Jag dricker sjukt ohälsosamt mycket cola. Fast egentligen inte, men det känns så.

However, hej bloggen!

Jag sitter i min säng som för tillfället inte har några lakan, påslakan eller örngott. 
 Jag har haft sovsällskap över natten av Alistair så min säng behövde en uppfräschning, det är ju sjukt varmt ute och tonåringar svettas då. Sen så plågas min hjärna också av "det finns över 25 000 kvalster på en huvud-kudde", så jag har slängt allting i tvätten på 80 grader.
Imorgon blir det sanering av mitt rum, inte städning, sanering.  Spillde thai-mat på golvet igår, och torkade bara upp det lite hastigt, och alla mina kläder, rena och smutsiga, ligger inslängda i garderoben. 
 Jag tycker inte att en tonårings rum ska vara kliniskt rent, med ingenting på skrivbordet, bäddad säng och typ perfekt uppramade foton/parfymer/prydnader/whatever. Det ska stå en tom colaburk nånstans och kläder ligga här och där.
Man måste ju ta vara på att vara ung och dum och folk faktiskt har överseende med att ens rum inte doftar citron, när man är tjugo bast och har en typ död blomma i fönstret betraktas man ju som sinnessjuk. Tar hon inte hand om sig själv? Hur kan hon ha det så??

Det är lika bra att ha det stökigt och mysigt så länge man nu "kan" det.
 Jag trivs så. *insert bild på mitt stökiga rum here*

Fast.. kvalster..euh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0