Var det sol?

Nej nu har jag suttit och spelat theSims 2 i två dagar, konstant, och missat det fina sommarvädret (missat verkligen, min brors rum är som en bunker, man vet inte om det är dag eller natt).. Känns inte okej.
Fast jag började känna mig lite.. ihopskrumpen igår natt runt 2-halv tre, så Dåler kom och gjorde mig sällskap och vi åkte ut på äventyr. Den enda friska luft jag fått.

Haha men, det är rätt lustigt att när man verkligen är inne i ett datorspel så glömmer de flesta att äta och dricka.
 Jag tänkte att nej, det ska inte jag göra. Jag har dragit i mig tre liter coca cola, så jag kommer ju ändå inte gå ner i vikt eller något. Lika bra att ge magen något mer att arbeta med.

Det var den jobbigaste knäckebrödsmackan med en skiva skinka på som jag nånsin gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0