Lite everyday-advice

Gå inte och lägg er med en hel påse micro-pop och två liter coca cola i magen. (Om det är skola dagen efter det vill säga..) Och kombinera inte det dagen efter med hormonsberikade piller, sweet chilisås och cigaretter.
Magen mår inge vidare då.

Och vänta inte med att städa tills det blir mörkt, sätt er vid datorn/TVn efter att du har städat. Det blir bara jobbigt när det är mörkt. Jag kommer inte ha några rena trosor imorgon tack vare att jag är lat (och miljömedveten som inte tvättar varje dag??hah, nej) och tyckte att jag förtjänade nudlar och kassa tv-serier den här eftermiddagen.

Något roligt..
Dåler och jag utanför PrisXtra

Dåler: *får sms*
- Kärringen.. "Nu fimpar du dendär cigaretten.."
Tyra: *panikblick* O.O
Dåler:
- Haaahaaha, jag skojade bara.
Tyra:
- Shit.. INTE roligt! haha!
Dåler:
- Hehe.. SHIT DÄR ÄR HON!!!
Tyra:
- AAAAAAAH
Dåler:
- AAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0