*insert övertext*

"Heeeiiii bloggen, förlåååt för kass uppdatering! Jag ska bättra mig!"

Hur många gånger om dagen läser man inte den meningen?

Nejmen really. Jag har ingen åtkomst till datorn, mor min håller på och försöker fixa en sak som hon tror att jag har haft sönder.. Därav så har jag inte bloggat så mycket. Man saknar det faktiskt efter ett tag.

Jag fick fetaste idén igår, som jag ville skriva om i bloggen så baadley att det riktigt stack i fingrarna. Och samtidigt så kom jag på att jag borde börja med post-it lappar och skriva ner alla mina små tankar som kommer upp under dagen, då skulle jag få till fetaste inläggen och alla skulle ba : amagaaahd..

Men jag hade inga post-it lappar, och jag glömde vad jag skulle skriva om..

So that's a shame.
 En annan andledning att jag inte har varit så aktiv är att jag har spelat ohälsosamt mycket theSims. Nyss, så upptäckte jag att klockan var halv tre, och jag satte mig och började spela typ klockan tio.
 Det är hypnotiserande.. Som att leka med dockor, fast på datorn.


(Åååh nu får jag ännu mer ångest över att jag inte bär runt på post-it lappar, för Dåler sade något hysteriskt roligt idag som jag ba: that is sooo my new överskrift på nästa blogginlägg. Men jag har glömt..)


Kommentarer
Postat av: Dåler

I said something funny? O.o

2009-08-04 @ 17:37:34
URL: http://salder.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0