Gargh

Upptäckte nyss att någonting saknades på bloggen..
 Min musikspelare och min koolpistol apelsinklocka, haha, jag tog bort dem när jag remade my design eftersom den blev helt fuckt upp och planerade att sätta tillbaks dem när jag var klar.
Länkarna sparade jag i ett Word-dokument. På en annan dator..

Ni förstår, mor min vill inte låna ut datorn (som jag använt det senaste året) eftersom hon tror att jag har laddat hem någonting som smittat den. Iallafall inte på ett tag, säger hon.

Så jag har en annan provisorisk dator, där jag varken har några bilder eller... nej, ingenting alls. Endast tillgång till internet och theSims 2 nyligen installerat.

Ingen musik eller klocka alltså. Iallafall inte på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0