ey uppdatering

Tjofräs
Här är jag inne och smyger på datorn som jag egentligen inte får röra (som det inte alls är något fel på?).
Jag har ääääääntligen varit och hämtat ut en ny kamera :D:D:D:D:D Det gick tydligen inte att laga min, så jag fick en ny, bättre. Wiho.
Fast så mycket bättre var den inte.

Imorgon börjar de kommande tre åren av mitt liv. I en ful, liten och gul tegelbyggnad som ligger lite smått undanskydd i stan. Där kommer jag spendera fyra timmar om dagen, varje dag, och glimta ut genom fönstret i och känna avund över att alla andra små tjurar får ha lov och inte jag..
 Oh well.

Med ny mobil, ny kamera, nya boots och nyblekt hår så är jag ready for anything! (har har har.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0