De soft

Shit alltså, jag har redan gått en vecka i skolan. Känns helt sjukt, att jag helt plötsligt har blivit en liten gnutta organiserad i vardagen. För två veckor sedan gick jag och la mig klockan fem på morgonen, drack fyra liter coca cola om dagen, åt inget annat än nudlar, sallad och avokado och rökte aldelles för mycket.
Helt plötsligt så äter jag frukost, kommer i tid till skolan varje dag, går i fräsiga klackar och röker aldelles för mycket.

uhm

Men det känns verkligen bra i min nya skola, min klass är soft och lärarna är grymma. We likez it.

Oh well.
 Jag har precis sett klart på Män som hatar kvinnor med mor min, såg på den igårkväll, men datorn lade av precis i slutet på filmen (det var fotboll på TV, därför satt vi vid datorn), så vi såg klart den idag.
Jag säger bara en sak. Om ni inte har sett den, se den. Absolut bästa svenska filmen jag har sett, kanske näst efter/delad förstaplats med Ondskan. We lovez it.

Nu ska jag iallafall äta upp mina popcorn, som säkert blivit kalla medans jag skrev dethär, dricka upp min cola och checka om det finns någon söt disneyfilm i flera delar på youtube eller något. Nästan alla har ju tagits bort, stupid IPRED-law..
We hatez it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0