Cybergymnasiet norra!

Första dagen på gymnasiet gick jävligt bra.

On the plus side:
- Skolan verkar schysst med typ fåtöljer och gratis lunch
- Min tidigaste dag börjar klockan elva
- Ica ligger tio meter från entreén

En av mina lärare heter Snygg i efternamn, och det är ganska roligt. Inte jätteroligt, men lite kul när hon skriver sin mail.
 Jag spotted Ebole på andra sidan gatan (tänk er något i stil med Gollum i Sagan om ringen), och ba nooooo inte samma gymnasium noooo pliiiiiz...! Men lyckligtvis så såg jag den inte igen. puh
 
On the dooown side:
- En sjujääävla massa trappor, nio våningar i lilla byggnaden (som tur är så finns det hiss)
- Min senaste dag slutar klockan fem..
- Portkod! (Though it brings typ fiiiinskola-känslan, not that that matters)

I stort sett hela min klass är rökare, så det blir nog struggle att sluta nu.

Over and all så tror jag att det blir helt okej. Den första saken jag gör när jag kommer till skolan är att äta lunch, gratis lunch,  de har fina datorer (fast vadsomhelst är ju bättre än Hertig Karls datorsal) och jag har fått en liten almanacka och ett busskort.


I think I'll be okay.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ebole går i en skola typ 100 meter från min -.-

2009-08-20 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0