Uppe någorlunda i tid

tjofräs, jag sitter med en turban runt mitt huvud och försöker fenetiskt att hitta något att ha på mig. Allt detta medans jag knarkar min nya drog-låt, fast ny är den inte. Musik non stop av Kent, 1999.
Under loppet av gårdagen så hade jag mitt samtal of doom. Det gick mycket bättre än jag trott, men jag skulle helst valt att inte vart där alls. Det sas inget speciellt, förutom det vanliga, att "Du kan, om du bara vill! Vi ser potentialen, men inte viljan!" Och hela detdär köret. Och för att få hoppa av tyska, så måste jag få icke godkänt i något av kärnämnena, och det tror jag inte jag har råd med. Men jag skall fortsätta tjata tills jag får något form av erbjudande tror jag, för tyska känns så otroligt onödigt. Speciellt eftersom vi har franska och engelska också. För att inte tala om tråkigt.
Nu skall jag nog koka en sats nudlar med kycklingsmak till frukost, och sedan bege mig tillbaks till skolan där jag skall sno en massa garn från syslöjden och virka mobilfodral till alla i klassen.

Over and out, I killed my Girlfriend.


Kommentarer
Postat av: Mici

Tyska e ju kul jue^^

2008-10-19 @ 12:18:47
URL: http://miciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0