Sova över

Aldrig fattat detdär med "sova över". Tänk lite på just det uttrycket..sova över. Fett kul.

Min rygg ligger nu illa böjt placerad mot en betongvägg med en über-tunn dator i knäet. Ont imorgon..
JuSSTeeeehhh!!!!111! Har räddat oss jälva från praoplatsen på fabriken eller whatever det nu skulle föreställa. Hurra för oss.
I två dagar stod vi ut, eller ja. Inte ens det. Psyket var inte på topp i morse, så vi gick helt enkelt inte till jobbet. Kändes som magen skulle vändas ut och in och mina guts and stuff skulle vräka sig ut på helt fel ställe. Inte för att det finns ett rätt ställe, men you get it huhh? Men när jag svalt lite pillz och vräkt mig i soffan ett par timmar så drog vi till skolan och bad om att få byta prao plats. Lärarna var oh så glada att se oss.
Sedan drog vi en sväng in till stan och gjorde slut på mina ack så hårt sparade 135 kronor.
Och nu som sagt så sitter jag mot en betongvägg i min gode vänninas säng och skriver ned vad som kan tänkas.
Men det får räcka här någonstans, eller vad tycker ni?
Jag tycker också det är tråkigt när bloggen endast fylls med texttextext, men funta' på o' spara´rom tills ja får nå' regelbunna' besökare som glor på´rom.

Over and out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0