Smält plastlukt i två veckor och ett knapert förråd av cancerbidragande

Prao! Eller nej, skippa utropstecknet..
Har genomlidit min första dag, och jag måste säga att det är det tråkigaste jag någonsin gjort.
Nån random plastfabrik som gör godislådor.. Åtta timmar åt att dra av plast från plastskivor, stoppa plastskivor på/i /ugn/grill, böja plastskivor och förpacka plastskivor. Man blir ju inte gladare av att vi kommer göra samma sak i fjorton dagar. Plus att jag måste till skolan igen på freag och lämna in en engelsk-uppsats som skulle vart inlämnad för två veckor sen circus..som jag inte börjat med. Tih..

Men åh den ljusa sidan!
- Jag fyller år på söndag!
- Höstlovet närmar sig!
- Stinsen ligger två minuter från arbetet, vilken innebär butiker och sushi till lunch!
- Jag är inte helt pank!
- Jag har en oöppnad 355 cl redbull!(!!!)
- Jag listar upp bra saker, eftersom den dåliga listan skulle ta upp för mycket plats på bloggen!

Rackarns där sprack det..

Over and out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0