Ruttna lungor

Tjofräs
Kom precis hem från stan, har vart på bio med Molin, Dåler, Partyhatten och Janina. Värsta grrrlsnaaait *PhNiiiissssS*
Såg "Låt den rätte komma fram", svensk vampyrfilm. Jag måste säga att jag blev besviken.. Trodde den skulle vara värsta monsterbra och sorglig. Men som de flesta svenska filmer, så kändes den förvånansvärt kort. Det var ju synd.
Men jag gillade den ändå, måste väl vara min förkärlek till små onda mystiska flickor. Och vampyrer.

Men hela dagen har jag varit med Dåler och Molin, min nya bästa vän (A), och vi har haft supermassa roligt. Molin skall vara här över höstlovet. Eller ja, inte här hos mig, utan hemma hos Dåler. Hon bor uppe i Mockfjärd, i Dalarna. Hehe.
Sen anslöt sig Partyhatten och Janina till oss, och vi tog det lite lugnt hemma hos Dåler innan vi åkte till bion. MYS.

Far min plockade upp mig vid tåget på vägen hem, och då fick jag dendär lagom jobbiga frågan..
"Hörru Tyra. Är det nån av er som röker?"
IHHIHIHIhiHHhiHIhIhhhhiihHIhiHI nej pappa, sade jag. Fast utan att fnittra.
"Aha."
Vadå, tycker du jag luktar rök?
"Ah, det luktar som nån jävla skogsbrand"

Ja..Min bror lade också märke till att jag stank lite granna. Fail Tyra, failfailfail.

Over and out, I killed my Girlfriend.


Kommentarer
Postat av: the Girlfriend

hahah bra där :P

bara för att min Kärring inte kan känna av rök lukt

2008-10-28 @ 16:28:05
URL: http://carodiepatze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0