Måndag, eller?

Tjofräs
Jag är så kär i min kamera! Tänkte tillochmed åka tidigt till stallet för att ta koola bilder på mular och höstackar typ. Men ack nej, så mörkt det är och så sen jag är. Hursomhaver, så har jag vart och ridit idag. Det gick superbra (super??what?), men jobbigt som attans var det. Jag glömmer alltid att stretcha, är det försent nu? En och en halv timme senare? Äeh whattevvah.
Jag är ensam hemma, en mörk måndagskväll. Kan livet bli roligare? Svar: Ja förihelvete, äru dum eller.

Mitt rum är sjukt cpstört stökigt, men jag orkar verkligen inte städa. Jag kommer ju inte bli glad när jag ska lägga mig att det ligger ridhjälmar och foton i min säng. Men jag får ta smällen.
I veckan ska mitt cancerframkallande-förråd fyllas på, träffa nära och kära, fotografera, och helgen är partiey??? PARTIEY??!? Taggtagg.
Nu skall jag sätta mig med min akustiska gitarr och lära mig en massa låtar, fast först skall jag nog ta något att tugga på och titta på Familje Snubbe, missade Simpsons...rackarns.
Menmäähn, pussy

Over and out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0