Lights will guide you home

Tjoooe säxy
Jag har vart off to träffa släkt och dylikt, så de kunde ge mig gifts och äta tårta and so on..
Meen eftersom jag vart så fruktansvärt dålig på att önska mig saker så har jag bara fått en massa blommor och pengar typ. Och allt det kommer ju förmodligen läggas på knark och bajs. Och det känns ju naiz att veta. Nejmen, det som verkligen är naiz är att jag faktiskt inte är pank längre, och jag skall nog gömma en femhundring nånstans. På ett ställe som jag kommer glömma bort för det är ett såååååå perrrrrrrfect gömställe, sen kommer jag hitta skiten om ett år eller två när jag är in desperate need of cash. And they say I'm not smart..?
Aja whattevvöh.
Imorgon skall jag upp massa tidigt, för jag ska följa med Dåler och möta Molin som kommer hit över höstlovet.
Och jag skall banka in i hennes huvud att Dåler is MY girlfriend. För det är hon. Punkt.
heheheh. Sen skall vi möta upp Partyhatten och dra på nån naiz film. Ska bli jädrans ruulit.

Fortsätt kommentera min blogg! :D

Overrrrr'n'out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer
Postat av: Janina

Jag ska ju också med o se film ! :O

2008-10-27 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0