I'm proud to be Pride

En konsekvens av dålig nedladdning av film blir att halva filmen försvinner. I detta fall var det Brokeback mountain, en underbart fin film. Men slutet försvann nu alltså..
Skall bege oss ned en trappa för att trycka i oss energidrycker av olika slag, sedan skall vi ut i natten och kanske dra ner lite tjära i lungorna. Fy så roligt det kommer bli.

De kommande två veckorna kommer jag, som går i nionde klass, att vara ute på praktik tillsammans med en kompis. Eftersom vi allmänt lata är så fick syon på våra futtiga skola ordna en plats åt oss. Riktigt vilka arbetsuppgifter vi kommer bli tilldelade har jag knappt den blekaste om.
Hard rock café i Stockholm var något jag siktade och längtade efter. Men kyckling som man är vill man ha med en kompis, och om kkompisen inte ville utföra sin praktik där, så ville man ändå ha med någon när man frågar. Men sådan lyx lever jag dock inte i. Haha.
Om exakt nio dagar råkar jag ha födelsedag, ett minus är att den inträffar på en söndag, ett plus är att det är söndagen innan höstlovet. Så firas skall det bli, och det blir i samband med min absoluta favorithögtid (förutom min födelsedag då) halloween! Tigga godis och förtära sinnesförändrande med ett par goda vänner (planer på att ägga rektors bil är under konstruktion) är någonting jag ser fram emot.
Jag antar att vi kommer råkas.

Over and out, I killed my Girlfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0