Externa hårddisker från diverse märken

Datorer från grundskolor är ganska sunkiga.
Detta typiska exemplar som jag sitter vid just nu är från LG, med ett tangentbort från IBM, mus från Fujitsu Siemens och skärm från NOKIA. SKärmen är nerklottrad med ord som "CP" "BAJS" och även diverse "sitta-och-vänta-medans-det-laddar/skriver-ut-klotter".
Det är ändå en ganska trevlig syn, men det känns inte alls så galet fräscht att lägga mina fingrar nånstans där snoriga ungars fingrar vart och spridit all världens sjukdomar.
...plötsligt så försvann lusten att skriva. Längtar hem till mig trogna laptop, men dock först skall jag in till staden för att införskaffa fejkade kroppsprydnader och dra några halsbloss. Det lär ju bliu mysigt. Så nu skall jag bege mig och tupera mitt ,oh, så platta hår.

Over and out, I killed my Girlfriend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0