Ett tråkigt inlägg

Tjohopp
Lite mera färg i bloggen nu känns det som.. Kommentera gärna hur ni tycker det ser ut nu. Men big deal egentligen hellöööö jag heter Tyra och jag har bytt header.

Idag har jag sovit väldigt länge, och det var soo naiz. Var ute inatt och busade med Molin och Dåler. Fast det blev inte så mycket bus. Mest gå runt i mörkret och frysa. Och klättra igenom fönster. Kul.
Hoooowweeeeverrr, så har jag varit med dessa två idag igen. Vi har vart ute och tagit kort, och spenderat mina pengar ( :'( ) på snask och tittat på massor med Simpsons. Evening well spended.
På vägen till Dåler träffade jag T-bag i mörkret, om någon nu bryr sig. Han hade en, fin, mössa på sig.

Imorgon skall jag vara med Amanda!!11!!one!11!!1! Saknar man henne eller? För..det är väl torsdag imorgon?

Haha gud vilket tråkigt inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0