Bara ett par veckor sen

Tjofräs
Jo min engelska skulle vart inlämnad för X veckor sedan, och del av den uppgiften var att lämna in den i tid och lära sig om ansvar. Heeeeeeeheh. Fail.
Men tänkte att jag skulle skriva ner ett par rader, för se jag kom överens med lärarn' att ja skulle lämna in den imorgon, fredag, så det ordnar sig väl.

Jag är i min hormonberusande emotionella period av månaden, och det är inte alls roligt. Mest för att jag börjar tänka på allt som jag försöker att inte tänka så mycket på. Allt detdär jobbiga som man inte vill ha i huvudet. Let's hoppas det tar slut i tid med resten.

BTW så fyller jag ett år till denna söndag, glöm inte att vara snälla mot mig!

Over and out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0