Ännu ett år på söndag

Ja fy så tiden går.
Om blott ett par timmar så fyller jag ut mina 15 år. Men känns inte så himla hippt eftersom jag är den..fåse nu, tredje sista i klassen som inte gjort det än. :) Meeeeeh vahfään.
Firas skall det inte göras förrän nästa helg, och vid halloween har jag tänkt. Men imorgon skall jag nog träffa mina närmaste iallafall. Ensam tänker jag inte spendera en sån dag, söndag eller ej.

Men jag har varit riktigt riiiiktigt dålig på att önska mig saker. Så mor min hade det nog jefflans svårt att köpa något. Men det är lungt. Det ända jag verkligen vill ha är en kamera, och massor av små örhängen. Sen kan man få ge mig vadfan som helst, för jag blir nog glad ändå.
Men jag behöver pengar, så det blir lite roligt nästa helg. Sinnesförändrande i alla dess former. Gott.

Over and out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer
Postat av: Mici

jag vill träffa er snart<3

saknar er<3

2008-10-19 @ 12:27:00
URL: http://miciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0