uuh

Tjofräs
Nu sitter lilla jag i skolans datorsal, och har prexis skrivigt klart min svenskuppgift. Jag är så stolt över mig själv.
När jag kom in i vårt kapprum och såg mig i speglarna så hörde jag ordet "80-talet" i mitt eget huvut. Så man ser ut!
Tuperat hår, röda läppar och en prickig klänning. Plus min lilla skinnjacka och klackskor. (Slutar nu innan jag börjar låta som en liten wannabe-modebloggare)
Apropå klackskor! (suck) Så hade jag lite bråttom genom korridoren, och råkade glömma att jag hade mina klackar på, och var lite ouppmärksam på de blöta fläckarna på golvet, som småpojkarnas kängor lämnat efter sig.
Så, ja. Ni kan ju hitta på ert eget lilla end to that story!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0