snö!!!1!11!fucking!11!one!1!!!!!!

Åååååååh jag älskar snön! ( Hur gaygay det än låter)
Om den inte stannar till jul, nyår och hela den skiten så ska jag fanimig ut och cutta snöfan. Typ blåsa på den med hårtorken. Yeaah..
However.
My day has been spectacular. Sort of.
Partyhatten och jag har vart i hufvudstadten, för att se hurdant det såg ut där nu när snön fallit. Pretty much the same, äckel fixa-till-gator-och-sånt-stuff-snubbarna (har nu glömt ordet) har vart äckliga och saltat trottoarerna. Känns som att gå i tre decimeter slime. Äckel.
Alla mina pengar försvann som bara den, och jag har ingen aning om vart de tog vägen? Jag har köpt en parfym, och den mestadels för ett presentkort, något ätbart och red bull? Hur i helskotta kunde det övergå min lilla dagskassa på 400 spänn? I hate the world, *cuttcutt*.
På hemvägen fick vi trängas i ett kort tåg, som två tredjedelar var avstängda på. Och det kändes ganska så waste, sedan fick jag beskedet att ingen kunde hämta oss. Väl på Roteknull så träffade vi på Tafetti med randoms. Sa typ hej. huh
Sen var det bara att pulsa igenom snön hem till mitt ödsliga hem med halsduken över näsan. Och mor min hade inte ens samvete att ge oss något förtärbart tills vi kom hem, I hate the world *cuttcutt*.
Men efter vi gjort värsta alpha-salladen med allt som finns i, så kurade vi ner oss i soffan med duntäcke och tittade på min knarkfilm. Så jag hatar inte världen så mycket längre. Fast det kommer nog att ändras, för imorgon är det måndag. Vilket betyder skolan, och även en mega-über-tokigt stor SO-uppsats som skall vara inlämnad. Jag är inte säker på om jag börjat med den än.

Jag skall bara må bra en liten stund till, skicka ett gulligt sms till någon och dricka lite oboý. Sen skall jag oroa mig lite. Sen, när koffeinet från mitt fyrpack red bull har släppt, skall jag sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Catiiie

Fy fan vad äckligt egentligen!

2008-12-02 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0