Nothing else compares

Whuhu, jag kom hem för nån stund sedan. Jag har varit borta hemifrån och haft lite mys. Välbehövt, jag orkar inte hemmalivet. Det är tråk, och mitt rum är..tja. I seam to have tappat bort mitt golv igen.

Ändra ämne fort som attans!
 På senaste tiden har jag knappt brytt mig ett dugg om skolan och som tillkommer. Totalskitit i allt. Främs tyska och franska, i båda ämnena jag har två lärare som jag inte begriper mig på, och båda ämnena känns så fullkomligt meningslösa. Jag kommer nu att tänka på hur jag under förra året, åttonde klass, alltid predikade om att det faktiskt var i nian allt räknades, och att jag bara pluggar upp mig då! Jo det har ju gått bra? M I S T A K E.
 From måndag, tänkte jag, så skall jag ta tag i skiten, dricka en massa red bull, städa mitt rum och sluta virka saker. För ett tag. Om det går vägen, så tja. Blir väl allt bra antar jag. Och red bull är knark. möuuumseeessee

TRÅKIGT INLÄGG. Hhaha sorry, hatar inlägg om hur dagarna varit. Speciellt om det inte har hänt något tufft.
 Och det har det inte. Tyvärr.
 Wellwell, nu skall jag äta upp resten av min fetaost och mandariner medans jag tittar på Fred videos alá youtube.
Pussy
 EN BILD!!11!1!one!1!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0