The ladies room, the nightmare edition

Idag har klassen&co vart på ett extreamly lame badhusbesök. Nog bland det tråkigaste jag vart med om. "ååh jag och min positiva attityd! Jag får verkligen allt att verka meningsfullt!"
Jag och min Partyhatt spenderade våran tid lite bättre, i bastun. I duschen retade vi oss på att vattnet var kallt och att styrkan på strålen inte ens dög att fukta hushållspapper.
"-Asså, till och med en fontänorgasm har ju starkare stråle!! HORA!"

Och ack vi blir aldrig trötta på de tjocka rynkiga tanterna, som verkligen envisas med att benda over så vi alla får beskåda både Paris och Libanon, bakifrån. Och med det dess rikliga buskage. Att tanterna också går runt med sina nedrans tvättlappar på handen och skrubbar sig som fenetiskt i Paris, gör inte saken trevligare.
Jag vet att det är damernas omklädningsrum, och att det faktiskt bara är en kvinnokropp. Precis så som min kommer se ut en dag, och att vi skall ha respekt för de äldre och inte kasta smuts på kvinnokroppen blabla. Men "respekt" och "inte kasta skit" betyder inte att jag tycker att det är trevligt att få en rynkig rumpa i magen på mig när jag träcker mig efter min handduk. Jag tror knappast att killarna skulle vilja att nån främmande random gubbe skulle komma fram i bastun och olla killen i fejjan. Och hur skulle de reagera om nån random främmande gubbe drog ett solo på skinbanjon mitt i duschrummet? Man skall vara öppen med sig själv, och inte skämmas över sin kropp, yes I know. Men jag gillar inte att bevittna hur ett hårigt kön rengörs, eller få en främmande anal i magen.

Okej, några sista betydelsefulla ord..uhm.
Tjejer, ni är jättefina! Jag är tjock, men jag orkar inte bry mig så mycket. Så länge man inte kan ta tag i en hel hand med fett, så är man för i helskotta inte överviktig. Och varför skall man stoppa BHn med inlägg och papper? Om den BHn åker av nån gång, så spelar det ju ingen roll? Samma sak med att folk har brösten strax under hakan. Det är bara förebyggande för hängpattar x100. Och det ser bara fejkat ut. Fult.
Vad som verkar vara det största problemet med hur tjejer ser på sig själva, är att de oroar sig alldelles för mycket om vad andra tycker om dem. Jag blir så arg! Jag bryr mig inte ett litet fjutt om vad folk tycker, vad folk kallar mig eller vad de säger. Och jag lever.
Sluta bry er om vad andra tycker! Köp en tröja utan att ha sett den på skyltdockan + alla dina kompisar! Klipp dig utan att fråga någon hur de tycker du ska göra det! Lyssna på något annat än det NRJ spelar denhär veckan!
Skaffa er en personlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0