Hos Partyhatten

Ja nu sitter jag vid Partyhattens dator medans hon själv tog en sväng in i duschen. Dåler har precis lämnat mig ensam här, eftersom den lilla orchen måste hem och äta mat och sånt..
Jag har slängt i en dos hårfärg i varderas hår, till konserten imorgon. Slipknot, som jag förövrigt inte skall med på.
Nu är jag lite lagom utmobbad i våra lilla trio, eftersom både Partyhatten och Dåler nu har typ svart hår, och jag envisas med mitt blondblonda. Men man e' som man e', och jag är såhär.
Idag slutade vi efter lunch, och det är sjukt naiz som bajs. Så vi tog en tripp och spenderade pengar, jag köpte en ny tröja och en kjol, fast jag använder den som en klänning. fniss. Men jag leker ju då inte modebloggare, så jag tänker inte lägga upp nån bild på mina nya införskaffningar.

För att jag (och Dåler) skall komma ihåg själva:
Jag betalade Dålers hårfärg, så nu är hon skyldig mig exakt ett hundra svenska riksdaler.
Och min sista lilla ensamma hundralapp gick åt till massor av energidryck, toffifee och chips med solrosolja. De skall vi trycka i oss sedan då vi tittar på Ugly Betty och House. Låter som en fartfylld kväll huh? Men dock är det flera timmar kvar tills dess, så vi får väl leka något tills dess.
Over'n' ouuuuuut, I killed my Girlfriend. (Som btw har härmat min design, och det gillar jag inte, http://thegirlfriendisdead.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: the Girlfriend

jag har inte härmat dig med desingen! ._.

och jag SKA betala tillbaka så fort jag får stålmän :P

2008-11-11 @ 18:57:34
URL: http://thegirlfriendisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0