Happiness?

Yaaay det har snöat i två dagar nu!
Åååh jag vill verkligen göra en snögubbe.
Hoppas det blir riktigt svinkallt nu ett tag framöver, så snön inte försvinner. Allt är så fult ute nu, så snön behövs för att snygga till skiten lite.

However. Jag ligger i min säng nu, med en oöppnad två-liters cola och en massa tomma red bull burkar lite här och där. Jag fryser som satan och just caaaan't wait til' I get to sleep.
Jag sade just till min gode vän Partyhatten att jag fick lust att åka in till stan, nu när det är snö.
Finns inget bättre än isiga trottoarer, försenade tåg, snoriga näsor, för tunna jackor, "glömda" mössor, för lite pengar, impulsköp, varma svindyra drycker, ännu dyrare fasta saker att ha till drycken, isiga fingrar, trasiga skor, långa gång-avstånd mellan platser man vill vara på, fjortisar som ockuperar hela tågvagnar och gator nu när fjällrävarna har plockats fram, gator som tycks vara fyllda med rök, plattan som nu blivit helvit, massor av "inför-julen-rea-erbjudanden" och kalla öron. Precis det fick jag ett sug efter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0