Det regnar på solens dag

Klockan är typ fyra minuter i två nu, och det är söndag. Jag är cepetrött och hungrig, men orkar inte sova, och det finns inget att äta typ. Idag skall jag inte göra någonting. Kanske städa lite i mitt rum, för det gjorde jag aldrig igår. Åt världens äckligaste chips med typ "creme fraiche" smak. Jag tappade hela skålen på golvet. Så nu ligger dem där istället.
Men positiva saker med idag!

- Mor min har lämnat datorn hemma åt mig!
- Jag behöver inte klä på mig!
- Jag har laddat ner Lime Wire så jag kan ÄNTLIGEN fixa musik enkelt!(!!!)
Ja det var väl allt jag kna komma på just nu. Nu skall jag försöka hitta något förtärbart och sen sätt mig här igen och knarka Coldplay och Tori Amos. Det blir förmodligen nudlar, åååh om det ändå fanns Coca Cola..Knark.

Jisses! Jag börjar med egobilder och kreyer på bloggen, flämt.
Over'n'out, I killed my Girlfriend.
(Som förövrigt finns på http://thegirlfriendisdead.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0