Depptråk och cola

jeez asså.
Denhär lördagkvällen spenderar jag hemmavid. Även fast jag hellre skulle befinna mig varsomhelst utom här.
Men jag är sjuhelsike depressiv och matt, orkar inte röra mig typ. Inte ens för att ta upp något vasst och slasha min vänsterarm. Whuhööhö.
Nejmen helt seriöst så har jag fallit in i någon sorts depression, men det gör inget. Man blir lite extra poetisk och har en ursäkt att sitta hemma på en lördagkväll.(...hey wait a minute!)
Nu skall jag kanske ta upp gitarren och klinka lite, sitta kvar med min nacke äckligt smärtsamt böjd mot väggen eller kanske städa lite i mitt rum. Vi får se.
Men först, skall jag lägga rabarber på resten av coca colan som finns kvar.
Jag tog en massa emou-pics i tråkigheten idag, jag ser alltså inte ut så "på riktigt". Men enjoy anyway.
Over'n'out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0