Minnen i allt

Okej, jag ska inte ljuga nu. Jag fick ihop dethär inlägget till tre rader med meningslös text. Så jag tog bort det.
 Vad jag tänkte att dethär inlägget skulle handla om var att jag lyssnat på en massa gamla låtar som tar mig tillbaka till olika tidpunkter i mitt liv. Tråkiga och glada.
 Men det är svårt att skriva saker så att det blir någorlunda läsvänligt för det främmande ögat också. Men jag orkar inte krångla och linda in alla mina j**la budskap idag.
 Jag har lyssnat på Shayne Ward - No you hang up, och jag gillade det inte. Inte bara för det faktum att den sortens musik får mig att tänka på gröna slemmiga mödomshinnor och spya med 75% julbord och 25% julmust.. Men som sagt inte bara därför. Men ack så personliga dessa andra anledningar är.

 Nu poppade det up ett pop-up fönster där det står att datorn kommer startas om typ om 2 minuter och att det är bäst för mig att jag sparar allting jag håller på med. Så jag blir lite nervös nu och publicerar detta o-kompletterade och till mestadels meningslösa inlägg.

 Over'n'out, I killed my Girlfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0