Jag suger på jobb hemmavid

Jo jag är ganska dålig på att plugga hemmifrån. Jag sitter med fucking so-uppsatsen om USA, men det går verkligen inte. Jag får skicka det lilla jag gjort till min mail, och sedan helt enkelt hoppas och be att jag kan göra den i skolan imorgon.
Jag är sjukt trött! Fattar inte varför?
Jag har lagt mig ner i skolbänken idag och somnat med mina hörlurar dinglande lite hursomhelst, fått pulserande huvudsmärtor på eftermiddagen och sovit från klockan fyra tills.. tio ungefär. Vaknade vid halv sju och trodde att jag sovit hela natten och att det var tidigt på morgonen, men det var ju inte så. Så jag gick och lade mig i sängen och somnade igen. Jag har aldrig kunnat somna på dagtid? What the fuckfuckfuckelyfuckfuck is up with that?
Jag antar att mina djuriska instinkter säger åt min hjärna att det är dags att gå i ide.. Skulle inte ha något emot det.

Imorgon, onsdag, så börjar vårat tema i skolan. Det kommer bli så in i helvete tråkigt. Temat är "må bra".
Detta betyder att vi skall börja varje dag i skolan med att baka bröd som vi sedan skall förtära vid en gemensam frukost. Efter varje lunch är det en obligatorisk 30-minuters promenad och vi kommer roas av andra aktiviteter som t ex näringslära, hacka morötter och baka "nyttiga och goda" saker. Jag ser såååå fram emot detta.

Over 'n' out, I killed my Girlfriend.

Kommentarer
Postat av: the Girlfriend

Vi kommer få dricka hästpiss...

2008-12-10 @ 11:31:35
URL: http://thegirlfriendisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0