04.07??

Uh, sist jag kollade klockan, vilket känns som att det var för en 15-20 minuter sen, så stod klockan på 02.32. Hur i helskotta har jag lyckats tappa min tidsuppfattnings-förmåga-thingy?
 Det är inte bra alltså.
Men vännerna sover antingen, eller så är de inne i stan och gibbar. Jag som inte spelar någonting, har ingen lust att lägga hundra sura riksdaler på att klicka mig omkring på nätet eller spela age of empires medans man väntar på att få spela en låt på guitarhero. 
 Jag behöver verkligen tvätta håret..
Förövrigt!
Under lektioner i skolan, på kvällen, på tågen och hela det köret, så har ju alla sjukt tråkigt. Men ingen svarar på sms eftersom de antingen får mobilerna konfiskerade eller inte hör.
 Jag behöver en trogen smsare! Eller flera helst. Och någon som kan vara inne på msn såhär dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0